مرجع فایل های مفید

فایل های ازمون ارشد, پروژه مهندسی کامپیوتر درباره تست نرم افزار , پایان نامه تست نرم افزار , تست نرم افزار , روش های تست نرم افزار ,ازمون استخدامی نرم افزارهای مفید و کمیاب فنی و مهندسی ,علوم پزشکی, فناوری اطلاعات,خرید ودانلود پایان نامه های همه علوم مختلف, ترجمه مقاله تحمل خطا نرم افزار در سیستم عامل‌های کامپیوتری , تحمل خطا , سیستم عامل , نرم افزار, پروژه در مورد رمزگذاری اطلاعات , رمزگذاری , رمزگذاری اطلاعات , رمزنگاری,پرسشنامه سنجش تمرکز در سازمان ,دانلود پرسشنامه های مختلف

مرجع فایل های مفید

فایل های ازمون ارشد, پروژه مهندسی کامپیوتر درباره تست نرم افزار , پایان نامه تست نرم افزار , تست نرم افزار , روش های تست نرم افزار ,ازمون استخدامی نرم افزارهای مفید و کمیاب فنی و مهندسی ,علوم پزشکی, فناوری اطلاعات,خرید ودانلود پایان نامه های همه علوم مختلف, ترجمه مقاله تحمل خطا نرم افزار در سیستم عامل‌های کامپیوتری , تحمل خطا , سیستم عامل , نرم افزار, پروژه در مورد رمزگذاری اطلاعات , رمزگذاری , رمزگذاری اطلاعات , رمزنگاری,پرسشنامه سنجش تمرکز در سازمان ,دانلود پرسشنامه های مختلف

فایل های ازمون ارشد,پرسشنامه سبک تفکر استرنبرگ , پروژه مهندسی کامپیوتر درباره تست نرم افزار , پایان نامه تست نرم افزار , تست نرم افزار , روش های تست نرم افزار ,ازمون استخدامی نرم افزارهای مفید و کمیاب فنی و مهندسی ,علوم پزشکی, فناوری اطلاعات,خرید ودانلود پایان نامه های همه علوم مختلف, ترجمه مقاله تحمل خطا نرم افزار در سیستم عامل‌های کامپیوتری , تحمل خطا , سیستم عامل , نرم افزار, پروژه در مورد رمزگذاری اطلاعات , رمزگذاری , رمزگذاری اطلاعات , رمزنگاری,پرسشنامه سنجش تمرکز در سازمان ,دانلود پرسشنامه های مختلف

  • ۰
  • ۰

مقاله بانکداری الکترونیکی و نقش آن در بازاریابی بانک‌ها

مقاله بانکداری الکترونیکی و نقش آن در بازاریابی بانک‌ها

توضیحات دانلود

چکیده:

بانک مؤسسه‌ای است مشتری مدار که باید  به جلب و جذب مشتری و همچنین ، افزایش رضایت مشتریان و حفظ مشتری اقدام نماید زیرا مشتری سرمایه‌ اصلی بانک است ، بدون مشتری بانک بی‌معنا است و نمی‌تواند به حیات خود ادامه دهد. برای رسیدن به این مهم لازم است علاوه ایجاد محیطی آرام ، مطمئن ، به دور از هیاهو و با داشتن کارکنان و مدیران با روحیه و مصمم وعلاقمند به مؤسسه و اهداف عالیه ‌آن از امکانات نوین بانکداری  وبانکداری الکترونیکی استفاده بعمل آید شاید این سوال که در بازار آشفته امروز چه عواملی بر جذب سپرده ها و بازاریابی در بانکها تأثیرگذار هستند برای خیلی ها از جمله شما مطرح باشد. یکی از عواملی که غالباً توسط برخی صاحب نظران در سطوح مختلف مطرح می شود استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی است در چند دهه اخیر با گسترش ابزارهای ارتباطی و اطلاعاتی حجم تجارت الکترونیک در رقابت با تجارت به شیوه سنتی از رشد و تحول مناسبی برخوردار بوده است. ازآنجائیکه پیاده سازی تجارت الکترونیک، نیازمند تحقق بانکداری الکترونیکی است هر بانکی  سریع تر بتواند این دوران را طی کند می توان مشتریان بیشتری را بسمت خود کشانده واز موقعیت بهتری برخوردارمی گردد. در این  مقاله تلاش گردیده تا ضمن بیان اهمیت بانکداری الکترونیکی و نقش آن در بازاریابی بانکها، نقاط ضعف وراه های برطرف شدن آن نیز بیان گردد .


واژگان کلیدی:

منابع بانکی، بانکداری الکترونیکی،خدمات الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، شبکه های ارتباطی 


فهرست :

چکیده

مقدمه

مدل تحقیق

تعریف بانکداری الکترونیکی

تاریخچه بانکداری الکترونیک

سطوح سیستم های بانکداری الکترونیکی

انواع  بانکداری الکترونیکی

مشکلات موجود

ضرورت بانکداری الکترونیکی

یافته ها

نتیجه

منابع

خرید

برچسب ها : مقاله بانکداری الکترونیکی و نقش آن در بازاریابی بانک‌ها , منابع بانکی , بانکداری الکترونیکی , تجارت الکترونیکی

  • ۹۵/۱۰/۲۷
  • احسان صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی