مرجع فایل های مفید

فایل های ازمون ارشد, پروژه مهندسی کامپیوتر درباره تست نرم افزار , پایان نامه تست نرم افزار , تست نرم افزار , روش های تست نرم افزار ,ازمون استخدامی نرم افزارهای مفید و کمیاب فنی و مهندسی ,علوم پزشکی, فناوری اطلاعات,خرید ودانلود پایان نامه های همه علوم مختلف, ترجمه مقاله تحمل خطا نرم افزار در سیستم عامل‌های کامپیوتری , تحمل خطا , سیستم عامل , نرم افزار, پروژه در مورد رمزگذاری اطلاعات , رمزگذاری , رمزگذاری اطلاعات , رمزنگاری,پرسشنامه سنجش تمرکز در سازمان ,دانلود پرسشنامه های مختلف

مرجع فایل های مفید

فایل های ازمون ارشد, پروژه مهندسی کامپیوتر درباره تست نرم افزار , پایان نامه تست نرم افزار , تست نرم افزار , روش های تست نرم افزار ,ازمون استخدامی نرم افزارهای مفید و کمیاب فنی و مهندسی ,علوم پزشکی, فناوری اطلاعات,خرید ودانلود پایان نامه های همه علوم مختلف, ترجمه مقاله تحمل خطا نرم افزار در سیستم عامل‌های کامپیوتری , تحمل خطا , سیستم عامل , نرم افزار, پروژه در مورد رمزگذاری اطلاعات , رمزگذاری , رمزگذاری اطلاعات , رمزنگاری,پرسشنامه سنجش تمرکز در سازمان ,دانلود پرسشنامه های مختلف

فایل های ازمون ارشد,پرسشنامه سبک تفکر استرنبرگ , پروژه مهندسی کامپیوتر درباره تست نرم افزار , پایان نامه تست نرم افزار , تست نرم افزار , روش های تست نرم افزار ,ازمون استخدامی نرم افزارهای مفید و کمیاب فنی و مهندسی ,علوم پزشکی, فناوری اطلاعات,خرید ودانلود پایان نامه های همه علوم مختلف, ترجمه مقاله تحمل خطا نرم افزار در سیستم عامل‌های کامپیوتری , تحمل خطا , سیستم عامل , نرم افزار, پروژه در مورد رمزگذاری اطلاعات , رمزگذاری , رمزگذاری اطلاعات , رمزنگاری,پرسشنامه سنجش تمرکز در سازمان ,دانلود پرسشنامه های مختلف

  • ۰
  • ۰

پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی

کلمات کلیدی : پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی , دانلود پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی , عوامل موثر بر تصمیمات خرید , میزان درگیری مشتری , مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی علاقمند , مصرف کنندگان و بنگاه ها , تفاوت بین تصمیم گیری بنگاه ها و مصرف کنندگان , موقعیتهای سه گانه خرید , انواع مدلهای تصمیم گیری مارک , مدل تصمیم گیری شناختی , مدل تصمیم گیری تجربی , مدل تصمیم گیری عادتی تکراری , مراحل تصمیم


پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی
دسته: بازاریابی

فرمت فایل: pptx

حجم فایل: 2025 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 18


توضیحات جامع و کامل :



دانلود پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی در حجم 18 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل در قالب فایل پاورپوینت قابل ویرایش ویژه ارائه کلاسی برای درسهای مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و درس ارتباطاات بازاریابی در سطح کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و مدیریت اجرایی




عنوان: دانلود پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:18 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی-ارتباطاات بازاریابی


این فایل در زمینه " فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی " در حجم 18 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده  است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درسهای مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و درس ارتباطاات بازاریابی در سطح کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و مدیریت اجرایی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد .


بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:


مقدمه

عوامل موثر بر تصمیمات خرید

میزان درگیری مشتری

مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی علاقمند

مصرف کنندگان و بنگاه ها

تفاوت بین تصمیم گیری بنگاه ها و مصرف کنندگان

موقعیتهای سه گانه خرید

انواع مدلهای تصمیم گیری مارک

مدل تصمیم گیری شناختی

مدل تصمیم گیری تجربی

مدل تصمیم گیری عادتی- تکراری

مراحل تصمیم گیری مارک

شناسایی مسئاله و فرصت

جستجوی اطلاعات

ارزیابی انتخابها

رفتار و اقدام

بازنگری تصمیم خرید

مدلهای سلسله مراتب

مدل فکر / احساس / عمل

چهار مسیر برای تصمیم مارک


پرداخت و دانلود



بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
  • ۹۵/۰۶/۰۴
  • احسان صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی