مرجع فایل های مفید

فایل های ازمون ارشد, پروژه مهندسی کامپیوتر درباره تست نرم افزار , پایان نامه تست نرم افزار , تست نرم افزار , روش های تست نرم افزار ,ازمون استخدامی نرم افزارهای مفید و کمیاب فنی و مهندسی ,علوم پزشکی, فناوری اطلاعات,خرید ودانلود پایان نامه های همه علوم مختلف, ترجمه مقاله تحمل خطا نرم افزار در سیستم عامل‌های کامپیوتری , تحمل خطا , سیستم عامل , نرم افزار, پروژه در مورد رمزگذاری اطلاعات , رمزگذاری , رمزگذاری اطلاعات , رمزنگاری,پرسشنامه سنجش تمرکز در سازمان ,دانلود پرسشنامه های مختلف

مرجع فایل های مفید

فایل های ازمون ارشد, پروژه مهندسی کامپیوتر درباره تست نرم افزار , پایان نامه تست نرم افزار , تست نرم افزار , روش های تست نرم افزار ,ازمون استخدامی نرم افزارهای مفید و کمیاب فنی و مهندسی ,علوم پزشکی, فناوری اطلاعات,خرید ودانلود پایان نامه های همه علوم مختلف, ترجمه مقاله تحمل خطا نرم افزار در سیستم عامل‌های کامپیوتری , تحمل خطا , سیستم عامل , نرم افزار, پروژه در مورد رمزگذاری اطلاعات , رمزگذاری , رمزگذاری اطلاعات , رمزنگاری,پرسشنامه سنجش تمرکز در سازمان ,دانلود پرسشنامه های مختلف

فایل های ازمون ارشد,پرسشنامه سبک تفکر استرنبرگ , پروژه مهندسی کامپیوتر درباره تست نرم افزار , پایان نامه تست نرم افزار , تست نرم افزار , روش های تست نرم افزار ,ازمون استخدامی نرم افزارهای مفید و کمیاب فنی و مهندسی ,علوم پزشکی, فناوری اطلاعات,خرید ودانلود پایان نامه های همه علوم مختلف, ترجمه مقاله تحمل خطا نرم افزار در سیستم عامل‌های کامپیوتری , تحمل خطا , سیستم عامل , نرم افزار, پروژه در مورد رمزگذاری اطلاعات , رمزگذاری , رمزگذاری اطلاعات , رمزنگاری,پرسشنامه سنجش تمرکز در سازمان ,دانلود پرسشنامه های مختلف

  • ۰
  • ۰

کلمات کلیدی : مقاله تجهیز موتور پیکان افشانه ای دوگانه سوخت به گاز برگشتی (EGR) و مطالعه تجربی آن روی عملکرد و آلایندگی خودرو , EGR , عملکرد , آلودگی , اکسید نیتروژن

دسته: مهندسی مکانیک


فرمت فایل: pdf

حجم فایل: 393 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 10


توضیحات جامع و کامل :



مقاله تجهیز موتور پیکان افشانه ای دوگانه سوخت به گاز برگشتی (EGR) و مطالعه تجربی آن روی عملکرد و آلایندگی خودرو در 10 صفحه پی دی اف


چکیده مقاله:

مهمترین آلاینده های مطرح در موتورهای اشتعال جرقه ای منواکسید کربن (CO)، هیدروکربنهای نسوخته (UHC ) و اکسیدهای نیتروژن (NOx) بوده که اختلاف قوانین موجود برای رعایت آلودگی خودروها، در میزان و مقدار هر کدام در هر سطح می باشد. بگونه ایکه به مرور زمان مقدار مجاز تولید آنها کاهش یافته و قوانین آلودگی سهت تر می گردد. بر این اساس شناخت آلاینده ها و طریقه کنترل آنها درخودروها اهمیت ویژه ای پیدا خواهد کرد. در این راستا توسعه وبکارگیری فن آوری های مختلف و نصب آنها روی موتور های درون سوز باعث بهبود این وضعیت می گردد یکی از راههای کنترل گاز خطرناک اکسید نیتروژن استفاده از فن آوری بازخورانی گازهای اگزوز (EGR) است. در این حالت، برگشت دادن مقداری از گازهای سوخته شده بدرون محفظه احتراق باعث کاهش دمای محفظه و بتبع آن کاهش اکسیدهای نیتروژن می شود. البته استفاده از این فن اوری دارای محاسن ومعایبی بوده که در این مقاله به تفصیل روی آن بحث می گردد.

کلیدواژه‌ها:

EGR ، عملکرد ، آلودگی ، اکسید نیتروژن


پرداخت و دانلود



بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی : مقاله تجهیز موتور پیکان افشانه ای دوگانه سوخت به گاز برگشتی (EGR) و مطالعه تجربی آن روی عملکرد و آلایندگی خودرو , EGR , عملکرد , آلودگی , اکسید نیتروژن
  • ۹۵/۰۳/۲۲
  • احسان صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی