کلمات کلیدی : مقاله مدلسازی دینامیکی سیستم انتقال قدرت خودرو برای بررسی ارتعاشات پیچشی , شافل , کلانک , مدل ترکیبی ( گسترده متمرکز ) , گسترده , متمرکز
دسته: مهندسی مکانیک
فرمت فایل: pdf
حجم فایل: 370 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 7
توضیحات جامع و کامل :
مقاله مدلسازی دینامیکی سیستم انتقال قدرت خودرو برای بررسی ارتعاشات پیچشی در 7 صفحه پی دی اف
چکیده مقاله:
امروزه به سبب شرایط ترافیکی که موجب توقف و حرکتهای مکرر در هنگام رانندگی شده است , سیستم انتقال قدرت خودروها بیشتر در م عرض تغییرات ناگهانی گشتاور قرار می گیرند . این مقاله به بررسی رفتار ارتعاشات پیچشی گذرا در سیستم انتقال قدرت خودرو با روش مدلسازی ترکیبی گسترده - متمرکز می پردازد . سیستم انتقال قدرت دارای المانهای غیرخطی مانند لقی بین دنده ها می باشد که باعث ایجاد برخورد بین دنده ها و بوجود آمدن ضربه در سیستم می شود . این ضربات نیز که دارای طبیعت گذرای کوتاهی هستند باعث تحریک نویزهای فرکانس بالا و مدهای سازه ای سیستم می شوند .
کلیدواژهها:
شافل – کلانک - مدل ترکیبی ( گسترده - متمرکز )
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
- ۹۵/۰۳/۱۸