مرجع فایل های مفید

فایل های ازمون ارشد, پروژه مهندسی کامپیوتر درباره تست نرم افزار , پایان نامه تست نرم افزار , تست نرم افزار , روش های تست نرم افزار ,ازمون استخدامی نرم افزارهای مفید و کمیاب فنی و مهندسی ,علوم پزشکی, فناوری اطلاعات,خرید ودانلود پایان نامه های همه علوم مختلف, ترجمه مقاله تحمل خطا نرم افزار در سیستم عامل‌های کامپیوتری , تحمل خطا , سیستم عامل , نرم افزار, پروژه در مورد رمزگذاری اطلاعات , رمزگذاری , رمزگذاری اطلاعات , رمزنگاری,پرسشنامه سنجش تمرکز در سازمان ,دانلود پرسشنامه های مختلف

مرجع فایل های مفید

فایل های ازمون ارشد, پروژه مهندسی کامپیوتر درباره تست نرم افزار , پایان نامه تست نرم افزار , تست نرم افزار , روش های تست نرم افزار ,ازمون استخدامی نرم افزارهای مفید و کمیاب فنی و مهندسی ,علوم پزشکی, فناوری اطلاعات,خرید ودانلود پایان نامه های همه علوم مختلف, ترجمه مقاله تحمل خطا نرم افزار در سیستم عامل‌های کامپیوتری , تحمل خطا , سیستم عامل , نرم افزار, پروژه در مورد رمزگذاری اطلاعات , رمزگذاری , رمزگذاری اطلاعات , رمزنگاری,پرسشنامه سنجش تمرکز در سازمان ,دانلود پرسشنامه های مختلف

فایل های ازمون ارشد,پرسشنامه سبک تفکر استرنبرگ , پروژه مهندسی کامپیوتر درباره تست نرم افزار , پایان نامه تست نرم افزار , تست نرم افزار , روش های تست نرم افزار ,ازمون استخدامی نرم افزارهای مفید و کمیاب فنی و مهندسی ,علوم پزشکی, فناوری اطلاعات,خرید ودانلود پایان نامه های همه علوم مختلف, ترجمه مقاله تحمل خطا نرم افزار در سیستم عامل‌های کامپیوتری , تحمل خطا , سیستم عامل , نرم افزار, پروژه در مورد رمزگذاری اطلاعات , رمزگذاری , رمزگذاری اطلاعات , رمزنگاری,پرسشنامه سنجش تمرکز در سازمان ,دانلود پرسشنامه های مختلف

  • ۰
  • ۰


کلمات کلیدی : مقاله مدلسازی دینامیکی سیستم انتقال قدرت خودرو برای بررسی ارتعاشات پیچشی , شافل , کلانک , مدل ترکیبی ( گسترده متمرکز ) , گسترده , متمرکز


دسته: مهندسی مکانیک


فرمت فایل: pdf

حجم فایل: 370 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 7


توضیحات جامع و کامل :



مقاله مدلسازی دینامیکی سیستم انتقال قدرت خودرو برای بررسی ارتعاشات پیچشی در 7 صفحه پی دی اف


چکیده مقاله:

امروزه به سبب شرایط ترافیکی که موجب توقف و حرکتهای مکرر در هنگام رانندگی شده است , سیستم انتقال قدرت خودروها بیشتر در م عرض تغییرات ناگهانی گشتاور قرار می گیرند . این مقاله به بررسی رفتار ارتعاشات پیچشی گذرا در سیستم انتقال قدرت خودرو با روش مدلسازی ترکیبی گسترده - متمرکز می پردازد . سیستم انتقال قدرت دارای المانهای غیرخطی مانند لقی بین دنده ها می باشد که باعث ایجاد برخورد بین دنده ها و بوجود آمدن ضربه در سیستم می شود . این ضربات نیز که دارای طبیعت گذرای کوتاهی هستند باعث تحریک نویزهای فرکانس بالا و مدهای سازه ای سیستم می شوند .

کلیدواژه‌ها:

شافل – کلانک - مدل ترکیبی ( گسترده - متمرکز )


پرداخت و دانلود



بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی : مقاله مدلسازی دینامیکی سیستم انتقال قدرت خودرو برای بررسی ارتعاشات پیچشی , شافل , کلانک , مدل ترکیبی ( گسترده متمرکز ) , گسترده , متمرکز
  • ۹۵/۰۳/۱۸
  • احسان صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی