تحقیق چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه
کلمات کلیدی : تحقیق چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه , فرصت یادگیری , یادگیری , کلاسهای چند پایه , اقدام پژوهی , اقدام پژوهی فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه

تحقیق چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه
چکیده
یکی از شرایط ویژه که در آن معلمان به مقتضای شرایط می بایست کار یاددهی – یادگیری را به پیش ببرند ، وجود مدارس کوچک با کلاسهای چند پایه است . در این مدارس تعداد دانش آموزان کم بوده و این مدارس در نقاط دور افتاده تشکیل می شوند . تنوع پایه های تحصیلی ، کوچک بودن محیط کلاس ، نبود مواد آموزشی و تجهیزات آموزشی و پرورشی از جمله مشکلات و شرایطی است که در این گونه محیط های آموزشی حکم فرماست و با وجود این شرایط انتظار می رود که پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و عملکرد آموزشی معلم و فرایند یادگیری در این مدارس همانند سایر مدارس به پیش برود .
واژگان کلیدی :
پایه ابتدایی – چند پایه – یادگیری – پیشرفت تحصیلی
فهرست مطالب
چکیده 3
واژگان کلیدی : 3
مقدمه.
کلمات کلیدی : تحقیق چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه , فرصت یادگیری , یادگیری , کلاسهای چند پایه , اقدام پژوهی , اقدام پژوهی فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه